וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטן-גב בט"ו באב: זה היעד שהישראלים הכי מעדיפים לחופשה רומנטית

6.8.2017 / 11:01

סקר חופשות שנערך לכבוד ט"ו באב, מצא שהישראלים היו רוצים לקיים את החופשה הרומנטית שלהם באתרי בטן-גב במזרח, כמו תאילנד והמלדיביים, מאשר בצפון אמריקה (ניו יורק, למשל) או אירופה. וגם: מהו היעד הרומנטי לגברים ומה לנשים?

עריכה: ניר חן
האיים המלדיביים חופשה. ShutterStock
ביחד עם תאילנד, כאן הישראלים הכי רוצים להעביר חופשה רומנטית. המלדיביים/ShutterStock

לקראת ט"ו באב, הלא הוא חג האהבה העברי ועיצומו של עונת החתונות, ערכה חברת וואלה!טורס סקר בקרב 500 מבין לקוחותיה (מחציתם גברים ומחציתם נשים) על מנת לבדוק, מהו לדעת קהל הנופשים, היעד הרומנטי ביותר לחופשה זוגית?

הנשאלים התבקשו לבחור מבין קבוצות היעדים הבאים:
• יעדי המזרח (תאילנד, סרי לנקה, מלדיביים)
• אפריקה (זנזיבר, מאוריציוס, איי סיישל)
• צפון אמריקה (ניו יורק + הוואי)
• מרכז אמריקה (מכסיקו-קנקון, קריביים)
• אירופה הקלאסית (צרפת - פריז, איטליה - ונציה)

מתוך ממצאי הסקר עולה, כי בחופשה רומנטית למזרח יש עדיפות על פני יעדי אפריקה ויבשת אמריקה, כאשר יעדי אירופה הקלאסיים - פריז וונציה - משתרכים מאחור.

מנהטן ניו יורק גשר ברוקלין. ShutterStock
נשים מעדיפות את העיר יותר מגברים. ניו יורק/ShutterStock

פריז רומנטית? אז"ש

ממצאי הסקר נלמד, שהיעדים שנתפסים כרומנטיים ביותר לחופשה זוגית הם יעדי המזרח - כך עולה מתשובותיהם של למעלה משליש מהנשאלים (כ-35%), שציינו את תאילנד והמלדיביים. כרבע (25%) ציינו את יעדי יבשת אפריקה כרומנטיים ביותר. מתוכם בחרו כ-18% את איי סיישל ועוד כ-4% ציינו את האי מאוריציוס וכ-3% את זנזיבר.

אחוז כמעט זהה של נשאלים, כ-19%, חושב כי החופשה הרומנטית צריכה להתקיים בצפון ומרכז אמריקה - קנקון שבמקסיקו, ניו יורק והוואי צויינו כיעדים הרומנטיים ביותר לירח הדבש על ידי כ-8%, כ-7% ו-כ-4% מהנשאלים בהתאמה. עוד כ- 10% מהנשאלים ציינו את פריז כיעד הרומנטי ביותר לחופשה, ואת ווציה שבאיטליה בחרו רק כ-7% מקרב הנשאלים. כ-4% ציינו יעדים אחרים שלא הופיעו ברשימת הסקר.

עוד באותו נושא

בטן-גב בשילוב ספארי: השילוב המנצח של טנזניה

לכתבה המלאה
סירת גונדולה בעיר ונציה, איטליה. ShutterStock
איבדה מזוהרה כעיר רומנטית. ונציה/ShutterStock

ואיזה יעד רומנטי עבור נשים?

בחלוקה בין גברים לנשים, נמצא שוני בהעדפות ליעד המתאים לירח הדבש הרומנטי:

רוב הגברים כמו גם רוב הנשים, בחרו אמנם באיי תאילנד כיעד המועדף (כ-38% מהגברים וכ-32% מהנשים), אולם הנשים מעדיפות אחרי המזרח, את יעדי צפון אמריקה קנקון-מקסיקו (כ- 17% מהנשים בחרו בו כיעד לירח הדבש) ואת הוואי (כ-17%) ואחריהם את איי סיישל (כ-14% מהנשים בחרו ביעד זה כמועדף לירח הדבש) ולבסוף ונציה ופריז - יעדים שנבחרו על ידי כ-10% מהנשים, כל אחד.

לעומתן, הגברים בחרו באיי סיישל (כ-21%) אחרי תאילנד, וכן בברזיל (כ-18% מהגברים לעומת כ-10% מהנשים שבחרו ביעד זה). ביעד הנופש האקזוטי קנקון בחרו כ-13% מהגברים ובניו יורק ואירופה בחרו (כ-5% לכל יעד) הגברים בכל יעד כיעד המתאים לחופשת ירח הדבש.

לדברי אריאל אטיאס, מנכ"ל וואלה!טורס, "אנו נמצאים בעידן שבו יעדים שנתפסו פעם כרומנטיים ביותר וכיעד קלאסי לחופשת ירח דבש כמו פריז או ונציה, איבדו את זוהרם. את מקומם תופסים יעדים שקהל המתחתנים, צעיר ברובו, מכיר אוהב וכבר חווה בתקופה של הטיול אחרי הצבא עם דגש על יעדים אקזוטיים ומרוחקים, לדוגמת מלדיבים, זנזיבר ומאוריציוס למעגל הביקושים".

עוד ציין אטיאס כי בפועל, על פי נתונים שנאספו ממכירת חופשות ירח דבש במהלך 2017, עולה כי למעלה ממחצית מהחופשות שנמכרו הן למזרח, בעיקר תאילנד, וכן ליעדי אגן הים התיכון. "גם אם החלום הוא להגיע בירח הדבש למקומות רחוקים וקסומים, הרי שהשיקול הכלכלי מנחה פעמים רבות את הבחירה של הזוג הצעיר שצריך להתחשב בהוצאות החתונה הרבות".

ומה היעד הכי רומנטי שלכם? טקבקו לנו!

0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully